
1,6% dintre elevii chestionați într-un studiu realizat de organizația ”Salvați Copiii” au afirmat că nu au participat deloc la școala online. 72,8% dintre copii au răspuns că au participat la toate materiile, 21,5% – doar la unele materii, 4,1% – foarte rar, relevă studiul, citat de AGERPRES.
Potrivit studiului, 72% dintre cei chestionaţi au folosit telefonul mobil pentru educaţia online, 42,3% – computer (laptop sau desktop), 5,1% – tabletă, 1,4% – nu au participat, iar 4,2% nu au dorit sau nu au ştiut că se răspundă.
La întrebarea „Pentru tine, cum au fost temele primite pe durata şcolii online?”, 40,8% au spus că acestea au rămas la fel, 36,6% – au fost mai grele/mi-au luat mai mult timp, 16,9% – au fost mai simple/mi-au luat mai puţin timp, pentru 2,2% au fost foarte grele şi nu au putut să le facă, 1% au spus că nu au primit teme, iar 2,5% nu au răspuns.
Conform cercetării, 19,1% dintre copii au afirmat că în această perioadă şi-ar fi dorit să primească mai mult ajutor din partea profesorilor, 5,1% – mai mult ajutor din partea părinţilor, 13,4% – mai mult ajutor pentru a găsi şi folosi lecţiile şi temele de pe alte website-uri, 23,7% – mai multă înţelegere şi mai mult sprijin pentru a trece cu bine peste această perioadă, iar 5,5% ar fi avut nevoie de alt ajutor. 33,3% nu au răspuns sau nu au ştiut că răspuns să ofere la această întrebare.
Chestionaţi cum s-au implicat profesorii în educaţia online/la distanţă, 68,2% au răspuns că acest lucru s-a întâmplat încă de la închiderea şcolilor în luna martie, 14,1% – mai târziu, după vacanţa de primăvară, 1,2% – foarte puţin, 12,2% – doar unii dintre ei s-au implicat, 0,4% – deloc, iar 2,7% nu au răspuns, în timp ce 1,2% au spus că au fost alte situaţii.
școala online