
Doar cinci persoane s-au prezentat marți seară la petrecerea în metaverse, găzduită de departamentul de ajutor extern al Comisiei Europene, pentru a-i face pe tineri entuziasmați de UE, relatează Politico.
Platforma folosită pentru organizarea petrecerii a costat 387.000 de euro.
Corespondentul Devex, Vince Chadwick, a scris pe Twitter că, în cele din urmă, a fost singurul invitat rămas la petrecere, după „conversațiile inițiale uluitoare cu alți aproximativ cinci oameni care au apărut”.
Se pare că doar câteva dintre cele 44 de persoane cărora le-a plăcut trailerul oficial realizat pentru petrecerea în metaverse au fost suficient de intrigate de avatarurile care dansau pe muzică house pe o insulă tropicală pentru a se alătura petrecerii, consemnează jurnaliștii Politico.
EU aid dept’s €387k metaverse meets real-world critique https://t.co/1DnNXvObd4
— Vince Chadwick (@vchadw) November 4, 2022
Departamentul de ajutor extern al Comisiei a cheltuit un total de 387.000 euro pentru a dezvolta o platformă metaverse prin care să-și promoveze inițiativa Global Gateway, a relatat Devex. Sub această umbrelă, Comisia urmărește să aloce 300 de miliarde EUR până în 2027 pentru a construi noi infrastructuri în țările în curs de dezvoltare.
Un purtător de cuvânt al Comisiei a declarat pentru Devex că scopul postării promoționale a fost de a „crește gradul de conștientizare a ceea ce face UE pe scena mondială” în rândul tinerilor cu vârste între 18 și 35 de ani care se află „în primul rând pe TikTok și Instagram”, care sunt „neutri în ceea ce privește UE” și „nu sunt expuși de obicei la astfel de informații.”