
În urma dezbaterii lansate de Consiliul Național al Elevilor pe marginea noului Statut al Elevului, o profesoară din București a susținut că elevii și profesorii sunt categorii sociale diferite. Din acest motiv, crede cadrul didactic, aceștia ar trebui să aibă intrări separate în școală.
Potrivit jurnaliștilor de la Școala9, numele profesoarei este Claudia Osiceanu. Potrivit sursei citate, aceasta a avut obiecții față de solicitarea CNE ca elevii și profesorii să poată utiliza aceleași intrări în unitățile de învățământ.
”Este o formă de uzurpare a imaginii cadrului didactic. În primul rând, suntem categorii sociale diferite”, crede profesoara, conform Școala9.
Educație Privată a consultat cv-ul cadrului didactic, publicat pe pagina de internet a Școlii Gimnaziale Grigorie Ghica Voievod, unde aceasta este directoare.
Potrivit documentului, Claudia Osiceanu a deținut această funcție în alte două perioade: 2016-202 și 2020-2021.
Ea este profesoară de limba română și a fost și metodistă în cadrul ISMB, cu responsabilități de coordonare, îndrumare și control.
Ea enumeră mai multe certificări profesionale atestate prin adeverințe. Printre acestea:
Identificare a situațiilor cu risc pentru sănătatea și securitatea în muncă
Utilizarea pașilor procedurali în caz de situații de urgență
Aplicarea prevederilor legislative privind sănătatea și securitatea în muncă
Utilizarea mecanismelor de asigurare a unui climat sigur atât pentru personalul
școlii, cât și pentru elevi
Profesoara își prezintă în cv și două distincții pe care le-a primit pe parcursul carierei:
Distincția: „PLACHETA DE ONOARE A PRIMĂRIEI SECTORULUI 2”.
Distincția: „LIMBA DOINELOR DE AUR, LIMBA NOASTRĂ CEA ROMÂNĂ”.
Documentul complet este disponibil aici:
CURRICULUM-VITAE-OSICEANU-FLORENTINA-CLAUDIA-–-DIRECTOR