De ce legislația impune acum un număr de note în primele două module – explicația lui Iulian Cristache (FNP Edupart)

Iulian Cristahe, președintele Federației Naționale a Părinților Edupart, afirmă că legislația a ajuns să impună un număr de note în primele două module ale anului școlar pentru că unii profesori își neglijau obligațiile.

„Prin structura anului școlar cu module, în faza inițială, profesorii au avut toată libertatea de a pune note elevilor atunci când considerau de cuviință.

Acum, legislația impune un număr de note în primele 2 module, din cel puțin 2 motive:

1. Nu avem profesori constanți la nivel de evaluare; mai mult, unii dintre ei nu prea calcă pe la ore.
La polul opus, avem profesori care evaluează mult prea mult. 😊
2. Bursele de la cls. a 5-a obligă la un număr minim de note”, a transmis Cristache.

„Cu toate acestea, sunt profesori care nici până acum nu au pus 2 note la discipline care au în planurile cadru 4 ore/săptămână. Cu alte cuvinte… suntem varză… pe ici-colo.

Îmi pun întrebarea când vom avea un corp profesoral care să-și merite banii, respectul și ce mai doriți dvs.? Atenție, nu generalizez, dar, din păcate, avem multă uscătură în acest sistem/corp.

Ce lege să dai pentru a te asigura că profesorii sunt 100% profesioniști? Să dai lege pentru respectarea legii?

Să vă zic și de profii care dau teste inițiale după vacanța mare și, cumva logic, după 3 luni de liber și joacă, copiii nu iau note mari.
Ce fac unii profesori? În loc să le folosească nota ca punct de plecare în procesul de predare/învățare/evaluare, le folosesc ca mod de persecutare”, a adăugat liderul Edupart.

!

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Pagina data web este protejata cu reCAPTCHA care este in aplicarePolitica confidialitatii si Conditiile de service Google.