
ISJ Iași a publicat procedura pentru profesorii care doresc detașare în interesul învățământului, în anul școlar 2025-2026.
Conform documentului, cererile de înscriere (Acordurile) pentru etapa de detaşare în interesul învăţământului, în anul şcolar 2025-2026, conform art. 84 şi art. 85 din Metodologie, potrivit Anexei nr. 14, însoţite de copiiscanate de pe documentele solicitate, se înregistrează on-line pe platforma dedicată https://e-titularizare.ro, conform Calendarului.
Instrucțiunile ISJ Iași:
Pe platforma dedicata https://e-titularizare.ro NU SE FOLOSESC DIACRITICE SI NICI CARACTERE SPECIALE, nici în cazul numelui / prenumelui candidatului si nici în cazul denumirii fișierelor încărcate pe Platforma. Singurele caractere speciale admise sunt:
„-” – linie, minus
„_” – linie jos, uunderscore
„.” – punctul
Denumirea unui fișier nu poate depăși 150 caractere, din acest motiv este necesară abrevierea denumirii disciplinei.
5.3.1.2 Înregistrarea are loc conform precizărilor şi cerinţelor specifice din prezenta procedură transmisă în timp util în reţeaua şcolară din judeţul Iaşi şi postată pe site-ul I.S.J. IAȘI la adresa www.isjiasi.ro – MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE – Detaşare.
5.3.1.3 Link-ul de conectare la platforma on-line dedicată este postat pe site-ul I.S.J. IAȘI la adresa
www.isjiasi.ro – MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE – Detaşare – Înregistrare candidaţi – https://etitularizare.ro
Având în vedere că în județul Iaşi dosarele se înregistrează exclusiv on-line, pe platforma e-titularizare.ro, conform procedurii de sistem, Inspectoratul Școlar Județean Iaşi solicită TUTUROR CANDIDAȚILOR dosare de înscriere complete, cu toate actele precizate în cerere. Candidații vor încărca dosarul electronic, scanat, cu documentele aferente în copie, CERTIFICATE pentru conformitate cu originalul de către directorul unităţii, lizibil, la minimum 150 dpi.
5.3.1.4 Se completează, se datează corespunzător şi se semnează cererea-tip în toate spaţiile dedicate (lipsa semnăturii sau necompletarea tuturor spaţiilor cu informaţiile solicitate conduce la invalidarea dosarului de înscriere), Anexa 14 la Metodologie, Acord pentru detaşare în interesul învăţământului în anul şcolar 2025-2026.
Documentele care urmează să fie încărcate sunt cele precizate în cerere.
Se scanează câte un fişier în format .PDF conform cererii pentru fiecare document solicitat şi se salvează denumindu-l astfel: Numele_initiala_tata_prenumele_Nr._de_Ordine_din_cerere_DII_disciplina_solicitată_abreviată.
5.3.1.5 În perioada dedicată conform informaţiilor precizate în CALENDARUL DE MOBILITATE= candidaţii încarcă documentele de înscriere în platformă dedicată, accesând link-ul https://e-titularizare.ro
Aplicația se va accesa în mod obligatoriu de pe un desktop sau laptop.
În platformă se încarcă exclusiv fișiere scanate format .PDF.
Nu se pot încărca fișiere arhivate de tip .ZIP și .RAR, dar nici fișiere de tip imagine, cum ar fi .JPEG, .PNG, .BMP etc.
Încărcarea documentelor de înscriere în platformă se face respectând paşii următori:
1. Accesaţi link-ul https://e-titularizare.ro postat pe site-ul I.S.J. IAȘI la adresa www.isjiasi.ro –
MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE – Detaşare – Înregistrare candidaţi.
2. Creați-vă contul necesar accesării și utilizării platformei de înscriere. User-ul va fi generat de aplicație (adresa de e-mail a candidatului), iar parola o stabiliți dvs., conform instrucțiunilor din aplicație.
ATENȚIE! Candidatul trebuie să dispună de o adresă de e-mail validă si funcțională la care sa aibă acces.
Vă recomandăm sa testați în prealabil accesul la căsuța de mail pe care intenționați să o utilizați la crearea contului pe Platforma https://e-titularizare.ro, asigurându-vă că user-ul și parola de e-mail vă sunt cunoscute.
ATENȚIE! Este obligatoriu să salvați user-ul și parola (credențialele) de acces în Platforma https://etitularizare.ro într-un loc sigur, la care să aveți acces doar dvs., neexistând posibilitatea de recuperare ulterioară. Ori de câte ori accesați aplicația, utilizați același user și aceeași parolă. Credențialele rămân valabile pentru accesarea platformei și în cadrul etapelor de concurs județean și testare județeană de suplinire.
3. Acordul de prelucrare a datelor cu caracter personal. Bifați opțiunea.
4. Datele personale (Numele, iniţiala/iniţialele tatălui, prenumele, CNP, nr. telefon mobil, domiciliu, gen, adresă de e-mail). Completaţi fără diacritice.
5. Selectați etapa de mobilitate vizată la care participați (1. Detasare in interesul invatamantului. Selectați)
6. Alegeţi denumirea postului didactic/catedrei din listă, conform Centralizatorului. Derulați lista DISCIPLINA POSTULUI/CATEDREI și dați click pe postul didactic/catedra vizat/ă. Postul didactic/catedra se va înscrie automat în prima casetă. Repetați operațiunea pentru a înscrie și altă/alte posturi didactice/catedre (cel mult 4 opțiuni) SAU Nu este cazul.
7. Încărcați dosarul de înscriere la această etapă, scanat, având câte un fișier .PDF pentru fiecare document scanat din cerere, salvat cu denumirea specificată la pct. 5.3.1.4.
ATENȚIE! Denumirea fișierului trebuie să conțină maxim 150 de caractere, cu tot cu “-“ și “_” dintre cuvinte și cu “.” și extensia “.pdf” a documentului.
(Click pe Adăugaţi un fişier – Click pe Selectaţi fişiere de pe dispozitivul dumneavoastră – Răsfoiţi în dispozitiv şi selectaţi fişierul pdf., respectiv dosarul dvs. de repartizare – Click pe tasta din dreapta jos Deschidere – Click pe tasta de jos Încărcaţi şi aşteptaţi încărcarea fişierului. Fişierul .pdf încărcat apare în secţiunea/secțiunile respective)
10. Încărcați declarația de conformitate a documentelor din dosarul de înscriere. Încarcă aici
11.Click pe tasta TRIMITEŢI (SUBMIT) (se transmite răspunsul dvs. cuprinzând dosarul de înscriere, dar și datele completate în formular).
Platforma generează automat numărul de înregistrare pentru dosarul de înscriere la etapă și vi-l transmite pe adresa de e-mail cu care ați creat contul.
Procedura poate fi citită, integral, aici: Procedura-DII-2025