
International Advertising Association lansează Modulul Strategie și Planificare Media, dedicat celor cu mai puțin de 3 ani de experiență fie într-o agenție de media, fie la publisher sau într-un departament de media dintr-o companie. În plus, modulul este deschis și celor care încă sunt studenți, cu un preț preferențial.
Modulul este realizat în parteneriat cu ARMA (Asociația Română pentru Măsurarea Audiențelor) și BRAT (Biroul de Audit Transmedia) și reunește la catedră profesioniști seniori din industrie:
“Școala IAA și Modulul de Media în mod particular, oferă studenților și absolvenților cu interes pentru zona de marketing și comunicare o sursă unică de formare, în care curricula și predarea se face de către un grup de profesioniști de cel mai înalt nivel, direct implicați în industrie. În acest context aș sublinia în primul rând oportunitatea unică de orientare profesională, companiile reprezentate fiind de la Agenții de media, companii digitale și de research, până la televiziuni de top, dar și organizațiile de research ale industriei. Practic giranții progresului în publicitatea media din Romania”, explică Mihai Trandafir, Managing Director Universal McCann, Vicepresedinte BRAT profesor la Modulul de Media.
Mai multe informații, pe pagina Modulului de Media.