
Prof. dr. Alexandra Toader, cadru didactic la LLI Academy și directorul educațional al unității de învățământ, consideră că subiectele de la proba de economie a Bacalaureatului au fost corect structurate, în conformitate cu modelele anunțate.
Analiza transmisă către Educație Privată de prof. dr. Alexandra Toader:
Subiectele propuse pentru acest an la proba de Economie au fost corect structurate, respectând modelul oficial anunțat de Ministerul Educației. Acestea au inclus conceptele esențiale din microeconomie și macroeconomie, evaluând atât înțelegerea teoretică, cât și abilitatea elevilor de a le aplica în situații economice concrete.
Exercițiile au fost structurate progresiv, începând cu itemi obiectivi de tip alegere duală, care au testat cunoștințele de bază și capacitatea de a face distincția între conceptele economice fundamentale. Ulterior, elevii au fost provocați să rezolve exerciții aplicative, care le-au permis să aplice conceptele teoretice în contexte reale, demonstrând nu doar înțelegerea acestora, ci și capacitatea de analiză și sinteză.
Per ansamblu, simularea la proba de Economie a fost un exercițiu util, oferind elevilor o perspectivă realistă asupra examenului final. Dificultatea subiectelor a fost echilibrată, oferind fiecărui candidat șansa de a obține un rezultat corespunzător nivelului său de pregătire.
Ministerul Educației și Cercetării a publicat subiectele și baremele pentru proba la alegere a profilului, susținută astăzi de elevi, în cadrul simulării examenului de evaluare națională.
Acestea pot fi accesate aici.